Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
這是cnblue的一首歌?
Dec 31st 2013, 14:31

是這首嗎?
CNBLUE - 나 그대보다(More than you)

歌詞:

時間彷彿停止

멈춰버린 시간 그 안에 (그 안에)

當我看到你的微笑

웃고 있는 네가 보여

給我一個溫暖的擁抱

따뜻하게 날 안아주며

我愛你 我愛你 你輕聲的對我說

사랑해 사랑해 내게 속삭이던

You are my everything 即使你離開了我

You are my everything 넌 떠났지만

You are my everything

比你更多 比你更多

나 그대보다 나 그대보다

我流的淚更多所以我比你還傷心

눈물이 많아 더 슬픈 건가봐

比你更多 比你更多

나 그대보다 나 그대보다

我更想念你所以我不能讓你走

더 그리워 보낼 수가 없나봐

又一天過去了 又一年過去了 你會再次看著我嗎

또 하루 가고 일년이 가도

你會再次看著我嗎

그대가 다시 내게로 올까 봐

我無法忘記你 也離不開你

잊지 못하고 놓지 못하고

我仍然像個傻瓜一樣愛著你

바보처럼 아직 사랑 하나봐

比你更多

나 그대보다

如果我能多陪著你一點

조금만 더 함께 했다면 (그대와)

如果我能對你多笑一點

조금 더 웃어줬다면

如果你能夠接受我的愛

내사랑 더 안아줬다면

我愛你 我愛你

사랑해 사랑해

也能夠對我有回應的話

이 맘 전했다면

You are my everything 即使你離開了我

You are my everything 넌 떠났지만

You are my everything

比你更多 比你更多

나 그대보다 나 그대보다

我流的淚更多所以我比你還傷心

눈물이 많아 더 슬픈 건가봐

比你更多 比你更多

나 그대보다 나 그대보다

我更想念你所以我不能讓你走

더 그리워 보낼 수가 없나 봐

又一天過去了 又一年過去了 你會再次看著我嗎

또 하루 가고 일년이 가도

你會再次看著我嗎

그대가 다시 내게로 올까 봐

我無法忘記你 也離不開你

잊지 못하고 놓지 못하고

我仍然像個傻瓜一樣愛著你

바보처럼 아직 사랑 하나봐

參考資料: http://hanzhiyu.pixnet.net/blog/post/128794065-%E9%9F%B3%E6%A8%82---cnblue---more-than-you%28%EB%82%98-%EA%B7%B8%EB%8C%80%EB%B3%B4%EB%8B%A4%29-%E4%B8%AD%E9%9F%93%E6%AD%8C

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 rrhhs 的頭像
    rrhhs

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    rrhhs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()