Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
Re: [情報] smashbox結束代理出清特賣 11/27
Nov 27th 2013, 21:27, by jadore415

作者jadore415 (new)

站內MakeUp

標題Re: [情報] smashbox結束代理出清特賣 11/27

時間Wed Nov 27 21:27:09 2013

今天衝了漢神VIP day smashbox是臨時櫃在肌鑰附近 電梯旁邊 總共買了刷具+妝前(有盒)+CC霜(無盒)+唇蜜(無盒)+修容盤(無盒) 三支刷具送刷具包 本來想買新的那款腮紅但是櫃哥跟我說沒貨 雖然結完賬後 不小心被我瞄到在桌上藏了一個 問他竟然跟我說剛剛才進(這謊也太牽強 害我當下有點不高興) 可能是因為今天有封館所以很多商品都還買得到 就我所知妝前保養跟產品剩有盒裝 打亮盤還有 刷具有些已經缺貨的樣子(眼影刷) 多色眼影盤我放棄了 因為實在用不到那麼多格 配合館內滿三千送三百~真的是滿划算的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.173.252.136

liltt:我在想要不要買變色唇蜜…不知道還有沒有XD 61.223.98.84 11/27 21:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rrhhs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()